Jak se přihlásit do portálu technické podpory spol. Callida
Záznam vytvořil Jan Hercog dne 13. 08. 2021, 10:59
|
|
Callida - portál podporyPortál, na kterém jednoduše zadáte své požadavky na zákaznickou podporu spol. Callida, které se mohou týkat všech nabízených produktů a vašich otevřených projektů. Díky portálu máte přehled nad otevřenými požadavky. Portál se dá nastavit pro vaši organizaci tak, že uživatelé vidí své požadavky navzájem a mohou z nich tak čerpat jako z interní znalostní databáze - o takovýto režim přístupu k požadavkům je nutné požádat odd. zákaznické podpory. Jak se přihlásit?Pokud ještě nemáte přihlášovací údaje do portálu, je třeba se ZAREGISTROVAT. Akce registrace je dostupná z jakékoliv stránky portálu v horním menu. Je nutné uvést vaše jméno a platný email, na který Vám přijde ověření, které následně potvrdíte. Váš email bude sloužit jako přihlašovací jméno do systému a také na tuto adresu budeme posílat notifikace ve chvíli kdy jsme se věnovali právě Vašemu požadavku. Dál si zvolte své heslo a do dalšího řádku ho vyplňte znovu pro kontrolu. Na závěr budete vyzváni k ověření proti spamu RE-CAPTCHA, opište text z obrázku. Po té již můžete kliknout na zelené tlačítko zaregistrovat. Po založení účtu Vám přijde na zvolený email zpráva s ověřovacím odkazem. Profil bude aktivován ve chvíli kdy bude ověřen Váš email - kliknutím na odkaz z emailu.
Zapomenuté heslo?V případě, že jste zapomněli své heslo do portálu, je třeba si zažádat o obnovu. Pod přihlašovací obrazovkou klikněte na Zapomenuté heslo. Následně Vám na email přijde zpráva s dočasně platným odkazem po jehož rozkliknutí si můžete zadat nové heslo.
Něco se nezdařilo?V případě, že se Vám, nedaří přihlásit, neváhejte a volejte na telefonní číslo zákaznické podpory +420 234 710 211. | |
|