stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí
Jak se přihlásit do portálu technické podpory spol. Callida
Záznam vytvořil Jan Hercog dne 13. 08. 2021, 10:59

Callida - portál podpory 

 

Portál, na kterém jednoduše zadáte své požadavky na zákaznickou podporu spol. Callida, které se mohou týkat všech nabízených produktů a vašich otevřených projektů. Díky portálu máte přehled nad otevřenými požadavky. Portál se dá nastavit pro vaši organizaci tak, že uživatelé vidí své požadavky navzájem a mohou z nich tak čerpat jako z interní znalostní databáze - o takovýto režim přístupu k požadavkům je nutné požádat odd. zákaznické podpory.

Jak se přihlásit?

Pokud ještě nemáte přihlášovací údaje do portálu, je třeba se ZAREGISTROVAT. Akce registrace je dostupná z jakékoliv stránky portálu v horním menu.

Je nutné uvést vaše jméno a platný email, na který Vám přijde ověření, které následně potvrdíte. Váš email bude sloužit jako přihlašovací jméno do systému a také na tuto adresu budeme posílat notifikace ve chvíli kdy jsme se věnovali právě Vašemu požadavku.

Dál si zvolte své heslo a do dalšího řádku ho vyplňte znovu pro kontrolu.

Na závěr budete vyzváni k ověření proti spamu RE-CAPTCHA, opište text z obrázku. Po té již můžete kliknout na zelené tlačítko zaregistrovat.

Po založení účtu Vám přijde na zvolený email zpráva s ověřovacím odkazem. Profil bude aktivován ve chvíli kdy bude ověřen Váš email - kliknutím na odkaz z emailu.

 

Zapomenuté heslo?

V případě, že jste zapomněli své heslo do portálu, je třeba si zažádat o obnovu. Pod přihlašovací obrazovkou klikněte na Zapomenuté heslo. Následně Vám na email přijde zpráva s dočasně platným odkazem po jehož rozkliknutí si můžete zadat nové heslo.

 

Něco se nezdařilo?

V případě, že se Vám, nedaří přihlásit, neváhejte a volejte na telefonní číslo zákaznické podpory +420 234 710 211.

(3 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.