stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí: Systém
euroCALC 4 neodpovídá - uložení stavu aplikačního serveru eC4
Záznam vytvořil Jan Hercog dne 15. 05. 2023, 10:18

euroCALC 4 nereaguje, klientská část programu neodpovídá

Je potřeba rozlišit, zda došlo chybě na aplikačním serveru nebo na klientské části. Zkuste otevřít aplikaci v druhém okně - například přes ikonu na ploše, v nabídce start, nebo z lišty z již spuštěné aplikace.

- Pokud se korektně načte, jde o chybu v klientské části původního okna. Zavolejte na zákaznickou podporu Callida +420 234 710 211 a popište co chybovému stavu (záseku, neodpovídání) předcházelo.

- Pokud se nenačte a zobrazí se dialogové okno přihlášení - server opravdu neodpovídá a pro další analýzu je potřeba udělat otisk stavu serveru. Na toto máte v místě instalace aplikačního serveru připravenou aplikace, která umožňuje otisk serveru provést.

Kontaktujte správce serveru a předejte mu následujícíc návod (případně pokud máte přístup na server Vy postupujte body níže). Prosím nerestartujte službu před pořízením otisku stavu aplikačního serveru.

 

Postup:

  • Na serveru zkuste spustit klientskou část aplikace (pokud se načte, může být problém s původním klientem v komunikaci v síti), pokud se nenačte, postupujte dál
  • Ve složce instalace, z pravidla na C:\ProgramData\Callida\euroCALC\40\Server\Tools najdete aplikaci ecServerState.exe - aplikaci spusťte
  • Vyberte v nabídce aplikační server, který je v síti dostupný (z pravidla je k dispozici jen jeden (=jedna instalace eC4)), pokud se nezobrazuje potřebný záznam použijte akci Refresh
  • Myší zaměřte řádek služby aplikačního serveru euroCALC 4, dojde k načtení vláken, které aplikační server zpracovává
  • Uložte stav akcí Save state (uložení z pravidla doběhne do 10 minut)

  • Vzniklý soubor SDMP spolu s databází eC4LOG.fdb předejte zákaznické podpoře spol. Callida
  • Restartujte službu aplikace (Services (služby), v případě, že nejde vypnout z této části a píše stále Stopping (vypínání), přejděte do Details (podrobnosti) a ukončete přes End task (Ukončit úlohu)
  • Vypněte přes správce úloh na stanici se zaseklým klientem aplikaci, další spuštění po restartu služby by již mělo fungovat

  • Data rozpracovaných zakázek se nabídnou při jejich otevření za zálohy

 

PZN. Otisk musí proběhnout nad neodpovídající aplikací, před restartem aplikačního serveru euroCALC 4, nebo celého serveru (HW nebo virtuální s OS), z otisku z korektního stavu už nic nemůžeme k předchozí situaci vyčíst.

(0 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.