stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí: Systém
EDO soubor, co s tím?
Záznam vytvořil Richard Matucha dne 06. 08. 2021, 09:51

Popis

Při ukládání zakázky se mi vytvořil EDO soubor. Jak mám postupovat?

Vznik souboru: 

EDO soubor vznikne pouze v případě, že se nepodařilo uložit nějaký údaj do databáze. Zdůrazňujeme nějaký.
Program se pokusí zapsat naprosto všechny změny, které má zapsat. Když se něco nepodaří, pokračuje dál, dokud do databáze nedostane vše, co se dá.
Jestliže se v průběhu ukládání něco nepodařilo korektně uložit, pak uloží kompletní obsah zakázky z paměti do EDO souboru.

Postup:

V tuto chvíli je jediný korektní postup neprodleně kontaktovat zákaznickou podporu na čísle: 234 710 211
Jelikož při odmítnutí EDO souboru se otevře zakázka z posledně korektně uloženehé souboru a může, ale nemusí dojít ke ztrátě dat.

 

Řešení:

po kontaktovaní zákaznické podpory nepokračujte v práci v zakázce a vyčkejte na vyřešení tohoto problému ze strany Callidy.
Zakáznická podpora najde problém v dané zakázce, opraví ho a vy pak můžete pracovat v zakázce, bez hrozby ztráty dat.

 

(0 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.