stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí: Systém
Ze sítě se nepřipojí Klient
Záznam vytvořil Richard Matucha dne 06. 08. 2021, 09:40

Popis

Při síťové instalaci se ze sítě/klientské stanice nepřipojí klient k aplikačnímu serveru. Klient u aplikačního serveru jde spustit bez problémů.

Řešení

Spojení může blokovat firewall

Postup:

Na Firewallu povolte TCP port 8096 pro spojení s aplikačním serverem a povolte UDP port 6001 pro komunikaci s klíčem.

 

(0 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.