stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí
Opětovná instalace aktualizace
Záznam vytvořil Jan Marák dne 01. 03. 2011, 12:17

Popis

Zaměnil jsem aktuální databázi (např.ecProject.fdb) za databázi ze zálohy. Při otevření programu se vyskytne chyba, ve které se píše, že je databáze v jiné verzi než je požadovaná. Jak mám postupovat?

Řešení

Aby program správně fungoval, musí být databáze ve stejné verzi aktualizace jako program.

Ukončete program euroCALC a postupujte následovně:

  1. Otevřete program ecServerManager. 
    • Naleznete jej např. v nabídce START/Programy/Callida euroCALC 3/správce aplikačního serveru/
  2. Přihlašte se k aplikačnímu serveru pod uživatelem admin.
  3. Přejděte na záložku Aktualizace.
  4. Na seznamu instalovaných aktualizací vyberte tu s nejvyším číslem verze.
  5. Klikněte na ní pravým tlačítkem myši a vyberte Instalovat.
  6. Po úspěšné instalaci ukončete program ecServerManager.
(9 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.