stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí
Po přihlášení do ecServerManageru či programu euroCALC okno daného programu "zmizí".
Záznam vytvořil Ondřej Krebs dne 16. 01. 2012, 15:27

Popis

Okno ecServeruManageru je spuštěno a čeká na přihlášení uživatele k serveru.

Po zadání přihlašovacích údajů okno "zmizí" bez další reakce či chybové hlášky. 

Řešení

Toto se stává nejčastěji v situaci, kdy jste připojeni přes vzdálenou plochu k serveru, kde se spouští daný program.

Vzdálená plocha má nastavenou nízkou hloubku barev (16 bitů), proto se program není schopen zobrazit.

Nebo na vzdáleném počítači není nainstalován správný ovladač grafické karty a neumožňuje využít větší hloubku barev.

Postup:

  • Ve vlastnostech vzdálené plochy na záložce Zobrazení nastavte v sekci Barvy Nejvyšší kvalitu 32 bitů.
  • Nebo ve vlastnostech zobrazení na počítači kde se program spouští nastavte maximální hloubku barev.
(0 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.