stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí
Informace o chybě: Aktualizace souborů (číslo)
Záznam vytvořil Daniel Zeithaml dne 04. 01. 2011, 08:11

Popis

Nejde spustit euroCALC, při spouštění se mě to nejprve zeptá: Přejete si provést aktualizaci ze serveru? Stisknu tlačítko Ano. Pak mi to napíše Automatická aktualizace programu se nezdařila, mohou se objevit problémy, stisknu tlačítko OK. Nakonec na mě vyběhne informace o chybě Aktualizace souborů (89).

Řešení

Tato chyba se vyskytuje u operačního systému Windows 7. Je nutné spustit euroCALC jako správce.

  1. Na ploše máte ikonu programu euroCALC (ecLoader.exe).
  2. V případě, že na ploše není, najdete ji ve složce, kde máte nainstalovaný euroCALC. Pokud jej máte nainstalovaný na standartní cestě, bude cesta k souboru následující: c:\ProgramData\Callida\euroCALC_NET\30\Client\Bin.
  3. V této složce vyhledejte soubor ecLoader.exe, stiskněte na něm pravé tlačítko myši a zvolte Spustit jako správce.
  4. Zobrazí se formulář Řízení uživatelských účtů, stiskněte tlačítko Ano.


Program si toto nastavení automaticky uloží a již se tato chyba nevyvolá.

V případě, že se nastavení neuloží:

  1. Stiskněte opět pravé tlačítko myši na ecLoader.exe.
  2. Vyberte Vlastnosti.
  3. Přejděte na záložku Kompatibilita a zatrhněte Tento program spustit v režimu kompatibility pro: Windows XP.

 

Ukázka chybových hlášek









(1 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.