stáhnout klienta
 Databáze znalostí
Databáze znalostí
Požadavky - Technická podpora
Záznam vytvořil Daniel Zeithaml dne 14. 12. 2010, 12:24

Popis

Jak se vkládají požadavky? Co mám všechno vyplnit?

Řešení

Požadavky slouží jako komunikační prostředek mezi Vámi a technickou podporou společnosti Callida. Máte nad nimi absolutní kontrolu a jste e-mailem informování o průběhu jejich zpracování. 


Vložení požadavku
  1. Po přihlášení pomocí osobního účtu klikněte na odkaz Vložit požadavek.
  2. Vyberte oddělení:
    • Oddělení péče o zákazníky - sem směřujte technické dotazy, náměty atd..
    • Projektové oddělení - tuto možnost zvolte, pokud máte projektové řešení programu
  3. Stiskněte tlačítko Další.
  4. Vyplňte požadavek dle instrukcí:
    • Typ = typ požadavku (Chyba, Námět, Rada, Pomoc, možnost Soubor využijte pokud nám zasílate soubory, např. databáze)
    • Priorita = důležitost požadavku (ANO - řešení potřebuji co nejdříve, NE - není to akutní)
    • Sestava, Typ instalace, Verze programu - jak zjistit tyto informace týkající se Vaší verze programu euroCALC se dozvíte zde
    • Telefon = Rychlý kontakt na Vás
    • Předmět = Nadpis požadavku
    • Přidat soubor - tuto volbu použijte, pokud chcete k požadavku přiložit soubor(y)
  5. Stiskněte tlačítko Odeslat.
(3 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl
Tento článek nebyl užitečný

Komentáře (0)
Přidat komentář
 
 
Celé jméno:
E-mail:
Komentáře:
Ověření 
 
Prosím opište text z obrázku do níže uvedeného pole. Je to nutné kvůli ochraně proti spamu.