Požadavky - Technická podpora
Záznam vytvořil Daniel Zeithaml dne 14. 12. 2010, 12:24
|
Popis
Jak se vkládají požadavky? Co mám všechno vyplnit?
Řešení
Požadavky slouží jako komunikační prostředek mezi Vámi a technickou podporou společnosti Callida. Máte nad nimi absolutní kontrolu a jste e-mailem informování o průběhu jejich zpracování.
Vložení požadavku
- Po přihlášení pomocí osobního účtu klikněte na odkaz Vložit požadavek.
- Vyberte oddělení:
- Oddělení péče o zákazníky - sem směřujte technické dotazy, náměty atd..
- Projektové oddělení - tuto možnost zvolte, pokud máte projektové řešení programu
- Stiskněte tlačítko Další.
- Vyplňte požadavek dle instrukcí:
- Typ = typ požadavku (Chyba, Námět, Rada, Pomoc, možnost Soubor využijte pokud nám zasílate soubory, např. databáze)
- Priorita = důležitost požadavku (ANO - řešení potřebuji co nejdříve, NE - není to akutní)
- Sestava, Typ instalace, Verze programu - jak zjistit tyto informace týkající se Vaší verze programu euroCALC se dozvíte zde
- Telefon = Rychlý kontakt na Vás
- Předmět = Nadpis požadavku
- Přidat soubor - tuto volbu použijte, pokud chcete k požadavku přiložit soubor(y)
- Stiskněte tlačítko Odeslat.
|
(3 hlas(ů))
Tento článek mi pomohl Tento článek nebyl užitečný
|